Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:03:09+01:00
Trojka, 1880
Staw w Radziejowicach, 1898
Powstancy na postoju, 1875
Sójka, 199
Podczas deszczu, 1883
Odlot żurawi, 1870
Orka, 1896
Owczarek, 1897
Powiększ
Autoportret, 1902
Babie lato, 1875
Bociany, 1900
Burza, 1996
Droga w polu, 1889
Dropie, 1886
Dworek w Kuklówce ,
Epizod z Powstania 1863
Jastrząb , 1890
Jesień, 1997
Jezioro o zmierzchu, 1888-90
Kazimierz Pułaski pod Częstochową
Kozak na koniu, 1907
Kurka wodna, 1894
Kuropatwy na śniegu, 1891
Napad wilków, 1883

Pozdrawiam ;)
2 5 2
2010-03-22T16:12:42+01:00
"W stajni", 1872; "Sprawa przed wójtem", 1873; "Czwórka ukraińska", 1873
"Żurawie", 1870; "Odlot żurawi", 1871
"Trójek" i "Czwórek"
3 3 3