Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T15:58:08+01:00
Mysle ze to słowa oznaczaja to ze wieksze jest ryzyko smierci przy porodzie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T15:58:59+01:00
Większym ryzykiem jest rodzenie ponieważ urodzić się możemy z wadami możemy umrzeć przy porodzie lub matka może umrzeć.można też urodzić się z wieloma chorobami którymi możemy obciążać innych w otoczeniu. Umieranie nie jest aż takim ryzykiem ponieważ umrzemy i nic nam sie już nie może stać
6 3 6