1. Napisz czym różni się map klimatyczna od mapy pogodowej.
2. Napisz krotkie uzasadnienie tego powiedzienia - "Zastał Polskę drewnianą a zostawił murowaną". Zwróć uwagę aby napisać dlaczego król (Kazimierz Wielki) podejmował takie działania.

Wielke dzięki za rozwiązanie tych zadań! Jest mi to strasznie ale to strasznie potrzebne na jutro!! ;*
dziekuję! ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:05:07+01:00
Mapa klimatyczna przedstawia uśrednione dane wieloletnie, a mapa pogodowa przedstawia stan pogody w danym momencie
2 5 2
2010-03-22T16:31:42+01:00
Mapa klimatyczna przedstawia uśrednione dane wieloletnie, a mapa pogodowa przedstawia stan pogody w danym momencie
xD
1 1 1