Znajdź konkretne wydarzenia, które mogą posłużyć jako przykłady form uznawanych za przejaw nieposłuszeństwa obywatelskiego. Korzystaj z różnego rodzaju źródeł informacji. Napisz czy uważasz przywołane przez ciebie formy protestu za uzasadnione i skuteczne choćby w przekonaniu opinii publicznej do określonej sprawy. Przykłady do których trzeba się odwołać:
-rezygnacja ze stanowisk publicznych lub zwracanie oznaczeń państwowych
-wykonywanie poleceń w sposób pedantyczny
-organizacja blokad, okupacja budynków

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:13:45+01:00
1) Wydarzenia , które można nazwać nieposłuszeństwem obywatelskim :
- niepłacenie podatków ,
-nieprzestrzeganie prawa ,
-strajki ,
- bunty obywateli ,
-nieprzestrzeganie przepisów drogowych ,
- niepłacenie za przejazd państwowymi środkami lokomocji,
itp.

Pozdrawiam ;)
2009-10-28T19:44:58+01:00
Niepłacenie podatków ,
-nieprzestrzeganie prawa ,
-strajki ,
- bunty obywateli ,
-nieprzestrzeganie przepisów drogowych ,
- niepłacenie za przejazd państwowymi środkami lokomocji,