Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:04:54+01:00
Przepis na udany dzień:


Na początek pamiętaj, by dzień wcześniej przygotować odpowiednią ilość snu, bez tego nic się nie uda!
A z samego rana przygotuj wielką miskę, wrzuć do niej:
- Kilogram optymizmu.
- Dwie szklanki poczucia humoru.
- Cztery łyżki radości.
- Szklankę uśmiechu.
- Garść dobrego słowa.
- Odrobinę cierpliwości.

Wszystko wymieszaj do powstania jednolitej masy. Potem zrób z tego ciasteczka i upiec je w piekarniku w temp. 200 stopni przez 10 min.
Na pewno zadziała ;)
90 4 90
2/10
wielkie dzięki ale powinno być upiecz a nie upiec
2010-03-22T16:18:02+01:00
Składniki:
1 kg uśmiechu
2 łyżki słońca
szczypta rozumu
1 łyżeczka cukru
1/2 kg dobrego samopoczucia
sposób wykonania:
Składniki włożyć do miski, a następnie wymieszać. Wstawić miskę do lodówki na min. 30 minut. Później przełożyć wszystko do pucharka. Na koniec można ozdobić np. czekoladą i miętą. Gotowy "deser udanego dnia" należy powoli zjeść.
Smacznego!
63 3 63
bardzo dziękuję za pomoc :-)