Muszę wymyślić nazwę jakiegoś sklepu i dodać go do boga z mitologii...np.drogeria afrodyta,zakład pogrzebowy zeus.Mam narysowac to jako plakat ...wogóle nie wiem o co chodzi jak to zrobić może ktoś z was miał takie coś zadane jeśli tak to prosze do załącznika...POMOCY!!!

2

Odpowiedzi

2010-03-22T16:05:44+01:00
Może być takie ->
- Zakład pogrzebowy Hades
i namaluj tutaj Hadesa nad nagrobkiem na cmentarzu lub coś w tym stylu. :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:18:16+01:00
Salon kosmetyczny "Apollo"
możesz tam narysować ludzi robiących sobie zabiegi kosmetyczne takie jak Pedicure i Manicure, oraz maseczki i fryzury a wszyscy ci ludzie mogli by być ubrani w piękne i błyszczące greckie stroje.
A pod spodem napisać "Chcesz być piękny i zadbany? Odwiedź studio Apollo a będziesz wyglądać pięknie jak grecki bóg"