Odpowiedzi

2010-03-22T16:08:00+01:00
Rospieszczony,głupi,wygadany,irytujący,rospuszczony, trzymający się maminej spudnicy,
87 4 87
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:12:43+01:00
Nie umiem tak dokładnie go opisać bo książkę czytałam dawno. Mam nadzieję że jakoś Ci pomogę.

Napisz coś o tym że Dudley był rozpieszczany przez rodziców, dokuczał Harremu, dostawał wszystko co chciał i był nie miły dla innych. Napisz że był silny, gruby , miał ciemne włosy i brązowe oczy oraz nie cierpiał magii. Zmuszał innych by robili to co on zechciał.

;))
21 1 21