Odpowiedzi

2010-03-22T16:10:01+01:00
Edykt dotyczył chrześcijan i w nim zawarte bylo iż chrześcijanie maje odtąd równe prawa
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T16:11:17+01:00
W 313 r konstantyn Wielki wydał edykt /rozporządzenie /zezwalający na swobodne wyznawanie religii chrześcijańskiej.pod koniec IV w chrześcijaństwo stało się religią panującą w państwie rzymskim.
1 5 1