Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T14:08:44+01:00
A) wszystkie liczby dwucfrowe:
od 10 do 99= 90 liczb
mniejsze od 50:
od 10 do 49= 40 liczb

90 liczb-100%
40 liczb- x%

x%= (40 x 100%): 90= 4000:90= 44, 4%
Odp: Liczby dwucyfrowe mniejsze od 50 stanowią 44,4% wszystkich liczb dwucyfrowych.

b) 36 dorosłych, 44 dzieci
36+44= 80 widzów

80- 100%
36- x%

x%= (36 x 100%): 80= 3600:80= 45% dorośli

100%- 45%= 55% dzieci

Odp: Dzieci stanowiły 55% widzów, a dorośli 45%.
9 4 9
2009-10-28T14:10:58+01:00
1. liczb dwucyfrowych jest 90: 10, ...,99
poniżej 50 jest 40 : 10,...,49
40/90 = 44,(4)%

2 100% =80 osób
(36 *100%)/80=45% dorośli 45 % analogicznie dzieci 100%-45%=55%
4 3 4
2009-10-28T14:41:40+01:00
1.44,4%
2.36+44=80
100%=80
50%=40
25%=20
75%=60
37,5%=30
7,5%=6
37,5+7,5=45%
dorosli=45%
dzieci=100%-45%=55%
;)
3 2 3