Odpowiedzi

2010-03-22T16:11:28+01:00
-wybór bo wybory
-mózg bo mózgi
-pocztówka bo pocztówki
-wąwóz bo wąwozy
-pokój bo pokoje
-móc
-pióro bo pióra
-zmókł bo zmłoki
-wiódł bo wiodła ???
-spółka bo spółki
;d
1 1 1
2010-03-22T16:13:14+01:00
-wybór bo wybory
-mózg ó niewymienne
-pocztówka bo np. skrzynka pocztowa
-wąwóz bo wąwozy
-pokój bo pokoje
-móc bo mogę
-pióro bo piorę ( tu nie jestem pewna) to chyba nniewymienne
-zmókł bo np.zmoczył się
-wiódł bo wiodłam
-spółka niewymienne
ZASADA: ó wymienia się na literę o
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:16:47+01:00
-wybór, bo wybOry (ó:o)
-mózg jest wyjątkiem (nie wymienia się)
-pocztówka, bo poczta (ó:o)
-wąwóz, bo wąwozy (ó:o)
-pokój, bo pokoje (ó:o)
-móc, bo mogę (ó:o)
-pióro, bo pierze (ó:e)
-zmókł, bo zmoknie (ó:o)
-wiódł, bo wiedzie (ó:e)
-spółka jest wyjątkiem (nie wymienia się)
5 4 5