Odpowiedzi

2010-03-22T16:12:52+01:00
Ja rozumiem te słowa tak, że jak dajesz coś komuś, np.czekoladę małemu dziecku to masz większą radość niżeli sam ją zjesz.
Liczę na naj ;-)
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:22:28+01:00
"Więcej jest szczęścia w dawaniu, niż braniu"
Uważam, że powinniśmy cieszyć się z tego, iż możemy pomóc potrzebującym. Uśmiech na twarzach np. biednych dzieci, które cieszą się z podarunku od "Ciebie" jest bezcenny ii widząc radość odwzajemniamy ją. Jest wiele osób, które są bogate, majętne. Panuje u nich egoistyczne nastawienie do życia. Cieszą się z własnego szczęścia, owszem nie jest to nic złego, ale obok nas są ludzie, którzy potrzebują pomocy, wsparcia finansowego. Słowa te powinny poruszyć chciwość ii niedosyt ludzi.
18 3 18
2010-03-22T17:15:16+01:00
Słowa więcej jest w szczęscia w dawaniu niż baraniu rozumiem jako, że pomagając najuboższym lub najbliższym w naszym otoczeniu zaznamy więcej szczęscia niż w barniu.Ofiarownie komuś pomocy to dobry uczynek i tym sopsobem możemy pomóc potrzebującym.Kiedy ofiarujemy komuś pomoc czujemy się potrzebni na tym świecie i wiemy że mamy sens życia.Natomisat biorąc nie zaznamy tyle szczęscia co dając.
12 3 12