Zad.1
Zapisz ułamek dziesiętny, który ma trzy cyfry po przecinku oraz :
a) cyfra części dziesiątych jest równa 1, cyfra części setnych jest równa 0, a cyfra części tysięcznych jest równa 9.
b) cyfra części setnych jest równa 5, części dziesiątych o 2 mniejsza, a cyfra części tysięcznych o 3 większa od cyfry części dziesiątych.

Zad. 2
Zapisz używając przecinka, przykład liczby której :
a) cyfra dziesiątek jest taka sama jak cyfra części dziesiątych.
b) cyfra setek i cyfra części setnych jest równa 0, a cyfra części tysięcznych o 3 większa od cyfry tysięcznych..

DAJE DUŻO PUNKTÓW ZA ROZWIĄZANIE !!! Na TERAZ !!!! :]
Damm najj.. Kto pierwszy !!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:18:05+01:00
1.
np.0.321
a)0,109
b)0,356

2.
a)20,2
b)0,003
21 3 21
2010-03-22T16:24:30+01:00
Zad 1.
a) 0,109
b) 0,356

Zad 2.
a) 36,6
b) 3000,006
14 3 14
2010-03-22T16:27:50+01:00
1.
a) 0,109
b)0,356
2.
a)40,4
b)0,003
17 3 17