Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:14:35+01:00
Kochana Zosiu!
Wczoraj wydarzył się bardzo wazny dla mnie dzień. Zmiana cufry...Moje kolejne urodziny! Bawiłam się świetnie. Atmosfera była rodzinna i pełna radości. Spędziliśmy czas w klubie przy ulicy Nasielskiego w Bydgoszczy. Towarzyszyła mi rodzina, a także moje koleżanki z klasy. Przyszedł także Janek...Ach, było świetnie. Wrażenia niesamowite i prezenty. Mam nadzieje, że niedługo przyjedziesz i wszystko będę mogła Ci powiedzieć na zywo, nie tylko na papierze. Jak u Ciebie?

Całuje Cię cieplutko i czekam na Twoją odpowiedź,
Do napisania!
1 1 1
2010-03-22T16:17:13+01:00
Warszawa, 22 marzec 2010

Droga Marysiu!
Co u Ciebie słychać ? Jak się czujesz ?
U mnie wszystko w porządku. Ostatnio wyprawiałam urodziny. Zaprosiłam Anie, Marka, Gosie i Tomka. Bardzo fajnie się bawiliśmy. Byliśmy na kręglach, później jedliśmy pizze i się śmialiśmy.
Szkoda, że nie mogłaś przyjść.
Pozdrawiam Paula
1 5 1