Odpowiedzi

2010-03-22T16:16:56+01:00
Kropla zżera zawartość kamienia
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T16:19:20+01:00
Mam 2 wytłumaczenia



1)mysle ze powiedzeni kropla drazy skałe oznacza wytrwałe dązenie do danego celu bez zadnych ograniczen



2)mysle ze powiedzeni kropla drazy skałe oznaczato ze jesli kropla drazy skałe to moze najpierw powstac malutki strumien potem potok a na koncu ogromny wodospad
7 3 7