UWAGA.! WAŻNE.! GŁUPOTY BĘDĄ ZGŁASZANE WIĘC LEPIEJ ICH NIE PISZCIE.!

Potrzebuję na jutro wywiadu z panią wiosną lub zajączkiem wielkanocnym.! Poproszę pytania ( ok. 5 - 6 ) oraz odpowiedzi ( każda po 3 - 4 linijki ).! I to poważne, ponieważ do gazetki szkolnej.! Pytania mają być ciekawe, ale też nie szczegółowe.

Jeżeli piszecie tylko po to aby zdobyć punkty, to darujcie sobie - to ma być naprawdę dobrze zrobione.!

Z góry dzięks. ; )

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T16:18:00+01:00
- Przepraszam nazywam się Paweł Szymelfenig czy Pan Zajączek?
- Spadaj koleś nie widzisz, że jestem zajęty?
- Chciałem przeprowadzić- wywiad. Jeżeli nie ma Pan czasu to poczekam.
- Daj mi jeszcze pięć- minut.

Po około pięciu minutach Zajączek wyszedł z krzaczków i popatrzał na mnie z nieciekawym wyrazem twarzy.
- Co chcesz człowieku od zapracowanego zająca?
- Chciałem przeprowadzić- wywiad z Panem na temat Pańskiej pracy i życia. Czy mógłbym?
- Ech. Niech Ci będzie. Ale ostrzegam nie jestem zbyt rozmowny.
- To może przejdę od razu do sedna...
- [przerywając mi] No lepiej zrób to szybko, bo nie mam czasu.
- Dobrze. Jak Pan nadąża z wszystkimi prezentami? W końcu wszystkie znajdujemy w jednym dniu, Dniu Wielkanocy.
- Nie jestem sam mam bardzo dużą rodzinę. Wszyscy mamy swój rejon i jakoś nam się udaje.
- To znaczy, że jest wielu Zajączków Wielkanocnych?
- Prawdziwy jest tylko jeden mój praprapraprapraprapraprapraprapraprapradziadek, ale on już przeszedł na emeryturę.
- Bardzo interesujące. A skąd dostajecie prezenty i skąd wiecie, kto chce jakie?
- Nie mogę powiedzieć- . To w pewnym sensie zależy od wiary we mnie i moich braci.
- A co dostają osoby, które nie wierzą w Zajączka?
- Nie wiem, nie mój interes.
- Gdzie jest wygodniejsza praca w mieście czy na wsi?
- Na wsi jest ciekawsza, ponieważ tam chowamy prezenty i jest więcej zabawy.
- A co Pan robi poza pracą?
- Powiększam rodzinę [odpowiedział zadowolony].
- I co to wszystko?
- Nie no jeszcze jem i śpię oczywiście.
- A co Pan sądzi o dowcipach o zajączkach. Ja znam parę naprawdę dobrych np. jak zajączek wchodzi do baru...
- [przerywając mi] Spróbuj powiedzieć- , chociaż jeden kawał o zajączkach to Cię tak złoję, że nie będziesz mógł się podnieść- [mówi z oburzeniem].
- Uch. Przepraszam nie wiedziałem.
- No to teraz już wiesz. Zdenerwowałeś mnie i czas Ci się skończył żegnam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:21:24+01:00
Wywiad z panią wiosną.

Pytania & odpowiedzi:

1. Dlaczego z utęsknieniem czeka Pani na pożegnanie Pana Zimy?
W: Zawsze z niesamowitą ciekawością czekam aż w końcu Pan Zima spakuje swoje ciepłe rzeczy i opuści ziemię, wtedy pojawiam się ja. Czekam tak z utęsknieniem, bo chcę przyniesc ludziom uśmiech i nadzieję, a także...W maju miłosc i powodzenia dla maturzystów.

2. Co robi zimą Pani Wiosna?
W: Ach, bardzo dobre pytanie. Otóż szyję wiosenne sukienki, plotę warkocze,a także upinam rózne kwiaty i przygotowuje nasiona pod uprawę, by na lato można doczekac się dobrych plonów.

3. Jaki stosunek ma Pani Wiosna do Pana Zimy?
W: Hmm... Podchwytliwe pytanie. Na pozór nie taki zły. Bardzo lubię Pana Zimę, nie jest aż taki zły na jakiego daję się odczuc, zwłaszcza w tym roku. Poza tym tak polubił tegoroczną ziemię, ze nie mogłam się doczekac, by w końcu móc się ujawnic.

4. Jakie działania ma Pani Wiosna na ten rok?
W: Działań mam bardzo dużo. Chcę wywołac w ludziach szczęście i poczucie radości. Barwami kolorów chce przykryc ten monotonny świat i wmieszac się w kilka bijących ku sobie majowych serduszek.

Good luck :)