Odpowiedzi

2010-03-22T16:22:06+01:00
Prostokąt to czworokąt mający cztery boki, przekątne w nim są równe i proste kąty również. Ma po parze równych boków i jest jednym z czworokątów.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:22:45+01:00
Prostokąt

Tak, prostokąt to czworokąt
Dwa ramiona są krótsze
Dwa dłuższe.
Ma zawarty w sobie prosty kąt.
Bo to przecież prostokąt.
Nie jest rozwarty ani ostry
Lecz do narysowania bardzo prosty
10 3 10
2010-03-22T16:23:32+01:00
Prostokąt to czworokąt.
Ma dwa boki dłuższe, i dwa boki krótsze.
Jego proste kąty, nie zawierają wszystkie wielokąty.


pozdrawiam i prosze o naj;D
6 3 6