Kto ma odpowiedzi do tego testu bardo proszę aby mi napisał^^
Nie muszą być wszystkie, a te na które znacie odpowiedź :D

GRUPA A

1. Jak nazywają się opiekunowie Ani? ( imiona i nazwisko)
……………………………………………………………………………………………
2. Na jaki kolor dziewczynka zafarbowała sobie włosy?
……………………………………………………………………………………………
3. Jakim przezwiskiem Gilbert nazwał bohaterkę?
……………………………………………………………………………………………
4. Jak miał na imię pomocnik Mateusza?
……………………………………………………………………………………………
5. Za co pan Phillips ukarał Anię?
……………………………………………………………………………………………
6. Ania nie lubiła swojego imienia, o jakim imieniu marzyła?
……………………………………………………………………………………………
7. Kto ofiarował dziewczynce sukienkę z bufiastymi rękawami?
……………………………………………………………………………………………
8. Wymień dwa wątki poboczne w powieści.
……………………………………………………………………………………………
9. Co zamiast proszku do pieczenia Ania dodała do tortu?
……………………………………………………………………………………………
10. W jakich okolicznościach dziewczynka złamała nogę?
……………………………………………………………………………………………

11. Kto uratował Anię, kiedy podczas zabawy znalazła się na środku jeziora?
……………………………………………………………………………………………
12. Podczas nauki w seminarium Ania i Gilbert ze sobą rywalizowali. Które z nich zdobył stypendium Avery`ego?
……………………………………………………………………………………………
13. Dlaczego Gilbert oddał swój etat nauczyciela w szkole w Avonlea Ani?
……………………………………………………………………………………………
14. Nazwisko pastora.
……………………………………………………………………………………………
15. Przedmiot będący „piętą achillesową” Ani.
……………………………………………………………………………………………
16. Jakim imieniem dziewczynka nazwała:
A) zwykłą aleję – …………………………………………
B) miejsce zabaw z Dianą- ………………………………………



GRUPA B

1. Jak ma na imię przyjaciółka od serca Ani? (imię i nazwisko)
…………………………………………………………………………………………….
2. Na jaki kolor według sprzedawcy dziewczynka miała ufarbować sobie włosy?
…………………………………………………………………………………………….
3. Ile lat miał Gilbert?
…………………………………………………………………………………………….
4. Dlaczego rodzice Diany nie pozwolili dziewczynkom się spotykać?
…………………………………………………………………………………………….
5. Jak nazywali się rodzice Ani? (imiona i nazwisko)
…………………………………………………………………………………………….
6. Dlaczego Maryla nie chciała zabrać Ani na piknik?
…………………………………………………………………………………………….
7. Mateusz kupił czy zlecił uszycie sukienki dla dziewczynki?
…………………………………………………………………………………………….
8. Ile lat ma Ania, w momencie rozpoczęcia się akcji powieści?
…………………………………………………………………………………………….

9. W jaki sposób pan Phillips ukarał Anie za spóźnienie?
…………………………………………………………………………………………….
10. Dlaczego Ania znalazła się na środku jeziora?
…………………………………………………………………………………………….
11. W jakim celu dzieci ze szkoły w Avonle`y urządziły koncert?
…………………………………………………………………………………………….
12. Podczas nauki w seminarium Ania i Gilbert ze sobą rywalizowali. Które z nich zdobył medal?
…………………………………………………………………………………………….
13. Na jaką chorobę zapadła siostra Diany?
…………………………………………………………………………………………….
14. Jak Ania nazwała pelargonie Maryli?
…………………………………………………………………………………………….
15. Zdrobnienie, którego dziewczynka nie znosiła?
…………………………………………………………………………………………….
16. Jakim imieniem dziewczynka nazwała:
A) lasek sosnowy - …………………………
B) sadzawkę na łące - ………………………………

3

Odpowiedzi

2010-03-22T16:33:47+01:00
A
1.Maryla i Mateusz
2.na zielono
3.marchewka
7.Mateusz
11.Gilbert
12.Ania

B
1.Diana
2.czarny
10.ponieważ wypłynęła dziurawą łódką na jezioro . a gdy zaczęła się zatapiać chwyciła sie drzewa i tam pozostała aż do przybycia Gilberta.
12.Ania

niestety tylko tyle z tego pamiętam .. :)
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:35:47+01:00
Gr.A
1. Maryla i Mateusz Cuthbertowie
2. zielony
3. marchewka
6. kordelia
7. mateusz
9. jakiegoś olejku
10. skoczyła z dachu
11. gilbert
12. ania
13. bo ją lubił
15. matma
gr.B
1. diana berry
2. brąz
3.16
4. ania upiła dianę
6. bo ania zgubiła brożkę maryli
7. zlcił
10. łódka tonęła
16b. jezioro złotych wód
tyle pamiętam
1 4 1
2010-03-22T16:56:48+01:00
Grupa A
1. Maryla i Mateusz
2. zielony
3. Marchewka
4. Marcin
5. za stłuczenie tabliczki na głowie Gilberta
6.
7.Mateusz
8.
9.
10. spacerowała po dachu
11.
2 3 2