Odpowiedzi

2010-03-22T16:23:49+01:00
L. jedności - 3x
l.dziesiątek - x

10x+3x=13x

:)
2010-03-22T16:24:07+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:25:18+01:00
Dane:
x - cyfra dziesiątek
3x - cyfra jedności

1. cyfra dziesiątek - 1
cyfra jedności - 1×3=3
Otrzymana liczba: 13

2. cyfra dziesiątek - 2
cyfra jedności - 2×3=6
Otrzymana liczba: 26

3. cyfra dziesiątek = 3
cyfra jedności - 3×3=9
Otrzymana liczba - 39

To zadanie ma 3 rozwiązania.
1 5 1