Przetłumacz:
Er rettet Menschen und erwischt alle Banditen. Von den Polizeihunden ist er am erfolgreichsten, am klugsten und auch am lustigsten. Er spielt sehr gerne Streiche, z.B. versteckt er Schuhe, stiehlt Wurstsemmeln oder springt durch die Fenster.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:28:39+01:00
On ocala ludzi i łapie wszystkich bandytów. On jest z psów policyjnych odnoszący sukcesy, na klugsten i także wesoły. On gra bardzo chętnie kawały, on chowa buty, kradnie bułeczki kiełbasy lub skoczy przez okna.
1 5 1
2010-03-22T16:52:56+01:00
On ratuje ludzi i łapie wszystkich bandytów. Z psów policyjnych, jest on najbardziej udany, najbardziej inteligentnych, a także z najzabawniejszych. On robi bardzo podobne wybryki, np. ukrywa buty, kradnie kiełbasy lub skacze przez okno.

licze na naj:)