Odpowiedzi

2010-03-22T16:32:35+01:00
Ja mam jeden przyklad
w oknach wkladaja takie druty zeby gdyby bylo trzesienie ziemi to nie rozwalilo okna na czesci...
5 2 5
2010-03-22T16:34:30+01:00
Umocnienia domów, budowanie odpowiednich fundamentów.
Budowanie w głębi lądu, nie blisko morza.
Budowa bunkrów, w których można schronić się przed trzęsieniami.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:35:47+01:00
- nalezy ograniczyć wiercenia w głąb skorupy ziemskiej..

-ograniczenie wydobywania surowców mineralnych

-ewakuacjaa luidzi z miejsc zagrozonych.

-budowanie budynków odpornych na trzesienie ziemi

-przewidywanie potencjalnych skutków trzesień ziemi w obszarach zurbanizowanych


Jest to dobrze z moich ćwicznien i dostałam 5;D licze na naj;***

18 4 18