Odpowiedzi

2010-03-22T16:39:44+01:00
Moim zdaniem warto wybrać się do Tatr, ponieważ występuje tam wiele ciekawych gatunków roślin i zwierząt.
Wysokie góry po których można spacerować dodają temu odrobinę magii i za razem niesamowitego wyglądu.
Jest tam również świeże powietrze, piękne lasy i wiele innych równie ciekawych zakątków.
21 3 21
2010-03-22T16:39:51+01:00
Do Tatr wybrać się warto, gdyż Tatry to nasze piękne polskie góry. Świeże powietrze oraz przepiękne krajobrazy sprawią, że nikt nie będzie żałował tego, że wybrał się w Tatry. Wyprawy na góry takie jak Giewont to szczypta adrenaliny dla osób, które na prawdę to lubią. Możemy tam spotkać prawdziwych górali i podziwiać ich starodawną tradycję...
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:49:23+01:00
To tatr można się wybrać dla przyjemności. Na wakacje można tam przyjechać dla odpoczynku lub dla zwiedzania. Można wyjechać dla samego siebie. Ja jeżdżę do tatr, bo lubię tam spędzać czas, pochodzić i zwiedzać a przede wszystkim jeżdżę dla samego siebie. Inni mogą oczywiście jeździć gdzie indziej, ja też jeżdżę w inne ciekawe miejsca. Ale nie o tym mowa. Tatry mi się bardzo podobają. W zimę jeżdżę tam pojeździć na nartach, właśnie tam nauczyłem się na nich jeździć. jeśli jeszcze nie byliście w tatrach to radze wam tam pojechać. Naprawdę.
6 3 6