Odpowiedzi

2010-03-22T16:37:36+01:00
WARTO POŚWI ĘCAĆ CZAS NA SŁUCHANIE MUZYKI, PONIEWAŻ MUZYKA ODPRĘŻA I DODAJE SIŁ.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T16:38:16+01:00
Warto poświęcać czas na słuchanie muzyki poniewaz jesli słuchamy to cwiczymy swój słuch i zawsze podspiewujemy sobie w ten sposób cwiczymy swoja pamiec
dzieki muzyce takze odprezamy sie
1 5 1
2010-03-22T16:40:45+01:00
Jest to rozrywka.
Uczysz się języków.