Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:56:39+01:00
Ian Wilmut, technik gen z Szkocji, owca sklonowała. Nazywa się Dolly. To jest zwierzę, to fotografuje się w ostatnim czasie większość. Jest na beruhmtesten pod wszystkimi owcami.
1 5 1
2010-03-22T16:57:26+01:00

Ian Wilmut, inżynier genetyczny ze Szkocji sklonowanych owiec. To się nazywa Dolly. To zwierzę, które w ostatnim czasie fotografował najbardziej. Tego ostatniego zdania nie potrafię przetłumaczyć ;/