W naszej przekazywany jest piękny secesyjny dzban, ozdobiony kunsztownie wykonanymi....(ucho).Te...(ucho)przypominają kształtem skrzydła motyli.Bez...(ucho)naczynie nie byłoby tak wspaniałe.Zdaje się,że to właśnie ...(ucho)poświęcono najwięcej uwagi przy jego wykonaniu.Nikt nigdy nie chwyta za ....(ucho),bo boimy się, aby ich nie uszkodzić.Moja mama chętnie opowiada o pięknych.....(ucho)drogocennego dzbana.Co za cudowna....(ucho)-zachwycają sie wszyscy znajomi.Uzupełnij w liczbie mnogiej.pamiątaj że ich forma zalezy od znaczenia.....

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T14:43:53+01:00
1. uszami
2. uszy
3. uszu
4. uszom
5. uszy
6. uszach
7. uszy
2009-10-28T14:45:29+01:00
1)uszami
2)uszy
3)uszu
4)uszom
5)uszy
6)uszach
7)?? za cudowne uszy