Odpowiedzi

2009-10-28T14:45:01+01:00
Kolejność bootowania zależy od tego co chcesz zrobić. Jeżeli chcesz uruchamiać system normalnie to jako pierwsze powinno być HDD lub HDD0 (różnie) jeżeli zaś chcesz sformatować system to na pierwszym miejscu powinno być CD-Rom, aby system się mógł odpalić z CD. Mam nadzieję że o to chodziło
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:40:14+01:00
1st Boot: CD/DVD Rom
2nd Boot: Floopy (stacja dyskietek)
3rd boot: HDD (Dysk twardy)
2009-10-28T16:32:54+01:00