Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T16:51:01+01:00
1.Odp.Moim zdaniem zdawanie egzaminów zawsze towarzyszy ze stresem.Dlatego, że boimy się co będzie.
2.Policzyć do 10 np.Miesiąc temu pisałam próbny test 6 klasy.Byłam tak stremowana że zapomniałam wszystkiego czego się nauczyłam ale kiedy policzyłam do 10 uspokoiłam się i powoli dochodziłam do siebie.
1 3 1
2010-03-22T16:52:58+01:00
Odp.1
Często jest tak , że jak się nie przygotujemy do egzaminów to wtedy odczuwamy
strach . Może ktoś miał bardzo dużą nieobecność i nie wie czy da sobie radę .
____________________________________________________________________
Odp.2
Aby uniknąć stresu przed egzaminem powinniśmy :
- uczyć się systematycznie , a nie na ostatnią chwilę
- dobrze się wysypiać
Myślę , że to dwie najważniejsze rzeczy bo mózg musi przecież pracować !
1 5 1