Odpowiedzi

2010-03-22T16:54:08+01:00
Moim sposobem na zdobywanie dobrych ocen jest przede wszystkim systematyczność w nauce oraz aktywność na lekcji
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:55:36+01:00
Sposoby na zdobywana dobrych ocen to przede wszystkim nauka i siedzenie przy książkach cały dzień, ja spędzam czas ucząc się trzeba zrezygnować z paru dobrych zabaw i wziąć się za naukę.
Uczyć się można w szkole, w domu jak i na świeżym powietrzu ,na łonie natury. ucząc się osiągniesz cel w swoim życiu będziesz kimś a nieuki będą nikim nie osiągną nic w swoim życiu bo nic nie będom potrafili. moim zdaniem trzeba się uczyć jak najwięcej żeby osiągnąć swój wymarzony cel w życiu.
2 3 2