Odpowiedzi

2009-10-28T15:06:08+01:00
KCl → K+ + Cl-
HNO3 → H+ + NO3-
Ca(OH)2 → Ca2+ + 2OH-
Na3PO4 → 3Na+ + PO4 3-

Pozdro)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:16:32+01:00
KCl→ K⁺+Cl⁻
HNO₃→H⁺+NO₃⁻
Ca(OH)₂→Ca²⁺+2OH⁻
Na₃PO₄→3Na⁺+PO₄³⁻
2009-10-28T15:25:17+01:00
KCL(jest to chlorek potasu)-dysocjacja K+ + CL- ( + kolo k ma byc u gory i tak samo z minusem kolo cl)
HNO3-(kwas azotowy V) - dysocjacja H+ + NO3- ( z minusem i plusem tak samo jak wyzej )
Ca(OH)2-(wodorotlenek wapnia)- dysocjacja Ca 2+ + 2OH- ( 2+ kolo Ca piszeny u góry i tak samo z minusem kolo OH)
Na3PO4( fosforan V sodu) dysocjacja- 3Na + + PO4 3-( + kolo 3Na piszemy u gory i tak samo z 3- kolo PO4)
PROSZĘ BARDZO:)
1 4 1