Odpowiedzi

2010-03-22T16:53:48+01:00
-zmieniają sie pluca
- zolkna zęby
- zmniejsza sie kondycja
-rece tez robią sie zolte
-gozrej sie wyglada
- zmniejsza sie odpornosć
-rak opluc
2010-03-22T16:55:20+01:00
1 smród
2 choroby (nowotwory)
3uzależnienie
inni nie chca się z mami zadawac poniewaz oni tez wdychają dym
zaieczyszczanie środowiska
dziura ozonowa
ocieplamy atmoswerę
lodowce się rozpuszczają
marnujemy kase
przez nowotwory mozemy umrzec
gdy przejtajemy palic zwieksaa nam sie apetyt- tyjemy
trudno jestprzestac palic
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T16:55:59+01:00
1.choroba niedokrwienna serca
2.zawał mięśnia sercowego
3.miażdżyca zarostowa kończyn dolnych
4.rozedma płuc
5.przewlekłe zapalenie oskrzeli
6.rak płuc
7.rak języka
8.rak krtani
9.przewlekła obturacyjna choroba płuc
10.Choroba wrzodowa