Odpowiedzi

2010-03-22T17:03:46+01:00
X - pieniądze, które pozostały w skarbocne

Dzień 1
x= 128-3/4 × 128
x= 128-96
x=32

Dzień 2
x= 32-3/4 ×32
x= 32- 24
x= 8

Dzień 3

x= 8- 3/4 × 8
x= 8-6
x= 2

Pozostało 2 złote

2010-03-22T17:08:53+01:00
128 ÷ 4 × 3 = 32 × 3 = 96 = 1 dzień
96 ÷ 4 × 3 = 24 × 3 = 72 = 2 dzień
72 ÷ 4 × 3 = 18 × 3 = 54 = 3 dzień
Odp: Na 4 dzień zostało jej 54 zł

Jeśli masz pytania pisz na prywatne
Pozdro:D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:10:30+01:00
128(razy trzy czwarte)=96 - pieniądze wybrane I dnia
128 - 96=32
32 (razy trzy czwarte)=24 - pieniądze wybrane II dnia
32 - 24=8
8 (razy trzy czwarte)=6 - pieniądze wybrane III dnia
8-6=2- pieniądze, które zostały w skarbonce trzeciego dnia