Odpowiedzi

2010-03-22T16:53:35+01:00
Smog przemysłowy to gęsta ilość gazów , spaliny które pochodzą z przemysłów .
1 4 1
2010-03-22T16:58:43+01:00
Powietrze jest zanieczyszczone różnymi gazami i dymami z fabryk. Z kominów fabryk lecą dymy, które bardzo zanieczyszczają powietrze. To powietrze nazywane jest smogiem.
W skład tego smogu wchodzą gazy, które pochodzą z silników spalinowych w pojazdach mechanicznych.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:04:53+01:00
Smog jest spowodowany przez emisję głównie spalin i pyłów do atmosfery przez samochody oraz zakłady przemysłowe. Tworzy się przeważnie nad dużymi metropoliami. Smog może doprowadzić do lokalnego opadu kwaśnego deszczu. Skutki smogu to przeważnie niszczenie elewacji budynków, pomników itp., gorsze samopoczucie, niższy poziom zdrowia mieszkańców, alergie oraz astmę. Miasta borykające się z problemem smogu to np.: Tokio, Ateny, Los Angeles, Pekin.
1 5 1