Odpowiedzi

2010-03-22T16:58:53+01:00
A) x=2×12=24
y=a√3=12√3
b). H²+6²=10²
H²=100-36
H=√64
H=8
c) k²=H²+z²
12²=8²+z²
z²=144-64
z=√80
z=√16×5
z=4√5

x= 2×4√5= 8√5

("z" to połowa x)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:04:52+01:00
A) 12*2=24
x=24
12√3:2*2=12√3
y=12√3

b) a=6 k=10
H² + a² = k²
H² + 6² = 10²
H² + 36 = 100
H² = 100 -36
H² = 64
H = 8

c)8² + a² = 12² a=½x
64 + a² = 144 |-64
a²=80
a=√80 = 4√5
a =4√5 * 2 = 8√5