Oblicz:(r.-to znaczy razy)
1,57*razy 100=...
0,123 razy 100=...
0,123razy10000=...
0,13 razy 100=...
0,13razy1000=...
0,08razy 10=...
0,08r.100=
0,08r.1000=
10r.2,8=
0,0067r. 10
100 r. 1,495
0,243 r. 100
100 r. 0,16
0,0025 r. 100
3,507 r. 1000
1000 r.0,0244
0.0002 r.1000
1000 r. 0,67
2,48 r.1000
1000 r. 1,273
15,7 r.10000
10000 r. 0,062
3,8 r. 10 do potęgi 3=
0,0023 r. 10 do potęgi 4=
10 do potęgi 4 r.6,07=
0,06 r.10 do potęgi 4=
0,007 r. 10 do potęgi 6=



bardzo proszę o rozwiązanie zadania prosze prosze bardzo proszę i z góry dziękuje ;*i mam nadzieja że się mnie odczytaliście ...:)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:01:23+01:00
157
12,3
1230
13
130
0,8
80
28
0,067
149,5
24,3
16
0,25
3570
24,4
0,2
670
2480
1273
157000
620
3800
23
60700
600
70000
2 5 2
2010-03-22T17:03:15+01:00
157
12.3
1230
13
130
0.8
8
80
28
0,67
149,5
24,3
16
0,25
35, 07
16 224
17 0,2
670
2480
1273
157000
620
3800
23
60700
7000
1 1 1
2010-03-22T17:09:44+01:00
1,57*razy 100=157
0,123 razy 100=12,3
0,123razy10000=1230
0,13 razy 100=13
0,08r.100=8
0,08r.1000=80
10r.2,8=28
0,0067r. 10=0,067
100 r. 1,495=149,5
0,243 r. 100=24,3
100 r. 0,16=16
0,0025 r. 100=0,25
3,507 r. 1000=3507
1000 r.0,0244=24,4
0.0002 r.1000=0,2
1000 r. 0,67=670
2,48 r.1000=2480
1000 r. 1,273=1273
15,7 r.10000=157000
10000 r. 0,062=620
3,8 r. 10 do potęgi 3=3800
0,0023 r. 10 do potęgi 4=23
10 do potęgi 4 r.6,07=60700
0,06 r.10 do potęgi 4=600
0,007 r. 10 do potęgi 6=70000
1 1 1