Przetłumacz na język polski.

Hi, Alison
I'm writing to you a e-mail bacause this mometn is unbeliveble.
Now I'm in greece on the holydays. It is fantastic here. The weatcher is briliant because sun is still shining. Pirht now I'm sitting by the swimmingpool with my laptop copmuter and I'm seanding this message to you.
See you soon!

Proszę o pomoc, z góry wielkie dzięki.

2

Odpowiedzi

2010-03-22T16:54:46+01:00
Czesc, Alison.
Piszę do Ciebie w tym momencie, ponieważ jest on niewiarygodny.
Jestem teraz na wakacjach w Grecji. Tutaj jest fantastycznie. Pogoda jest wręcz brylantowa, świetlista, ponieważ wciąż świeci słońce. Teraz siedzę obok basenu z moim laptopem i piszę do Ciebie te wiadomosc.
Do zobaczenia wkrótce!
Najlepsza Odpowiedź!
  • Zuqi
  • Początkujący
2010-03-22T17:13:35+01:00
Cześć, Alison !
Pisze do Ciebie tego Maila bo jest to niewiarygodna chwila !
Jestem teraz w grecjii na wakacjach. Tu jest fantastycznie. Pogoda jest wspaniała bo słońce ciągle świeci. Teraz siedzę przy basenie z moim laptopem i wysyłam ci tę wiadomość.
Do zobaczenia wkrótce !