Podaj nazwiska autorów, tytuł, nazwę wydawnictwa oraz miejsce i rok wydania przewodników turystycznych.

1) ......................................................................

2).......................................................................


strasznie prosze o pomoc potrzebne mi to na jutro !!!!!

3

Odpowiedzi

2009-10-28T15:03:05+01:00
Tytuł ; " Wilczy Szaniec "
nazwiska autrów ; Agnieszka Fedczak i Jan Zduniak .
wydawnictwo Kengraf Kętrzyn
miejsce Kętrzyn
rok; 2004



tytuł: "Rzym i jego czarna arystokracja. Spacerownik historyczny."
autor: Wojciech Ponikiewski
wyd.: Agora
wydanie: październik 2009
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:03:23+01:00
1. Litwa przewodnik turystyczny - Gordon McLachlan, wydawnictwo G+J RBA
wydanie 2009 r. Warszawa
2. Łódź przewodnik turystyczny - Lasociński Dawid, Bonisławski Ryszard, Koliński Michał, wydawnictwo Piatektrzynastego, rok 2007, Łódź
6 2 6
2009-10-28T15:46:28+01:00
1)Autorzy:Maciej Czechowicz, Piotr Podsiedlik, Krzysztof Raniowski."Najpiękniejsze Miejsca.Cuda polski."1990 wydawnictwo podsiedlisk-raniowski i spółka,
2)wydawnictwo:"publicat" 1999 rok, Michał Jańczyk, pt:"100 najpiękniejszych miejsc w Europie".
9 3 9