Odpowiedzi

2010-03-22T17:00:08+01:00
OŚWIECENIA WYNALAZKI-LATAJĄCEGO CZÓŁENKA KEYA,CZY SILNIKA PAROWEGO TŁOKOWEGO WATTA,A TO,ŻE OŚWIECENIE BYŁO EPOKĄ NAUKI I UMYSŁU.
1 3 1
2010-03-22T17:02:00+01:00
Mikroskop, termometr oraz piorunochron,
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:02:56+01:00
Prototyp statku parowego (Papin-francja)
tłokowa maszyna parowa
termometr alkoholowy i rtęciowy
pierwsze szczepionki od walki z ospą
mechaniczne czółenko tkackie
wytop żelaza przy użyciu koksu
tramwaj konny
przędzarka mechaniczna
3 1 3