1. Czy i jak stopniują się podane przysłówki ?
- blisko; wysoko; mądrze; spokojnie
- gorzko; słono; elegancko
- mało; źle; duzo; dobrze
- boso; wiecznie; śmiertelnie; goło

Potrzebuje, tego na jutro... Błagam, o rozwiązanie... ;]

2

Odpowiedzi

2010-03-22T17:11:52+01:00
Blisko, bliżej, najbliżej
wysoko, wyżej, najwyżej
mądrze, mądrzej, najmądrzej
spokojnie,, spokojniej, najspokojniej
gorzko, bardziej gorzko, najbardziej gorzko
słono, bardziej słono, najbardziej słono
elegancko, bardziej elegancko, najbardziej elegancko
mało, mniej, najmniej
źle, gorzej, najgorzej
duzo, wiecej, najwięcej
dobrze, lepie,j najlepiej
boso nie stopniuje
wiecznie, wieczniej, najwieczniej
śmiertelnie, śmiertelnie, najśmiertelniej
goło, golej, najgolej
11 4 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:54:30+01:00
1- blisko, bliżej , najbliżej
-wysoko, wyżej, najwyżej
-mądrze, mądrzej, najmądrzej
-spokojnie, spokojniej, najspokojniej
-gorzko, bardzo gorzko, najbardziej gorzko,
-słono, bardzo słono, najbardziej słono,
-elegancko, bardzo elegancko, najbardziej elegancko,
-mało, mniej,. najmniej
-źle, gorzej, najgorzej,
-dużo, więcej, najwięcej
-dobrze, lepiej, najlepiej
-boso , wiecznie, śmiertelnie, goło nie stopniuje się

13 3 13