Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:02:01+01:00
Daje ci tu linka z odpowiedzią: http://lukaszbiskup1.webpark.pl/o.htm
Masz tam jeszcze inne rzeczy tj: plan wydarzeń, czas i miejsce akcji.
2010-03-22T17:04:13+01:00
Asteroid 325 (król) dorośli są dziwni, dziwaczni ale czasem mądrzy „dla króllów świat jest bardzo prosty wszyscy ludzie SA poddanymi”
Asteroid 326 (prózny) naiwni śmieszni i p®óżni „każdy napotkany przez nigo człowiek jest wielbicielem”
327 (pijacy) zachowują się bezsensownie „pije dlaczego aby zapomniec ze się wstyce ze pije
328( bankier) ludzie SA chciwi pazerni skupiaja uwage na rzeczach mało ważnych
329 (latarnik) SA bezmyślni i ulegli „rozkaz się nie zmienił” na tym polega tragizm sytuacji
330( geograf) zarozumiali leniwi” geograf jest zbyt ważną osobistością aby mógł pozwolic sobie na łzikowanie”
Ziemia (lis) mieszkancy ziemi skupiają wszystkie dziwactwa spotkane na innych planetach