Odpowiedzi

2010-03-22T17:02:01+01:00
Dane
V=15 m/s
t=5 s

a=V/t
a=15 m/s / 5s
a= 3m/s²

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:02:30+01:00
A=v/t
v=15m/s
t=5s

a=15/5=3 m/s²
odpPoruszał sie z przyspieszeniem a=3m/s²
a=przyspieszenie
v-szybkosc
t-czas
1 3 1
2010-03-22T17:07:30+01:00
A=v/t-wzór na przyspieszenie
v=15m/s
t=5s

a=15m/s /5s=3m/s kwadrat

motocyklista poruszał się z przyśpieszeniem 3m/s kwadrat.

jeżeli jest to zależność szybkości od czasu to jest to ruch jednostajnie prostoliniowy