Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:09:09+01:00
A) 9+x=1,7
x=-7,3
b) -8y=5
y=-5/8
c) x- 4/5=0,8
x=1,6
d) 6 i 1/8y=1
48/9y=1
y=9/48
e) -2.2 + x = 6,1
x=8,3
f) - 1/3y = 10
y=-30
g) 8a+4=36
8a=34
a=4
h) 8/9k +1/3=3
8/9k= 2 2/3
k=3
i) 6b-3=-9
6b=-6
b=-1
j) -3/4-1/4l = 2.25
-1/4l=3
l=-12
k) -2,5c-8=17
-2,5c=25
c=-10
l) 0,4m-2=-6
0,4m=-4
m=-10

1 5 1
2010-03-22T17:17:44+01:00
Rozwiazania są w załączniku
1 5 1