Prosze pomóżcie!!pilne!
1.Napisz ktorą z panien wybrał Kirkor i dlaczego.
2.jak balladyna wytłumaczyła matce zginięcie Aliny?
3.Jak zachowała sie balladyna wkrótce po przybyciu do zamku Kirkora?
4.Kto powiadomił Balladynę o śmierci Kirkora?
5.Czyjego dziecka spodziewała się Balladyna?
6.Czy pustelnik widział kto zabił Alinę?
7.W jaki sposób wdowa poznawała ktora z corek wracała do domu?

2

Odpowiedzi

2010-03-22T17:11:57+01:00
1. wybral balladyne poniewaz myslal ze alina uciekla
2.Powiedziala ze spotkala innego faceta i z nim uciekla
3.zaczela wszystkimi rzadzic i otrula sluge
4.chyba sluga
5.
6. tak
7.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:17:24+01:00
1. Wybrał tę, która zebrała więcej malin a byla to Alina.
2. Balladyna tłumaczy nieobecność swej siostry tym, iż Alina uciekła z kochankiem.
3. Nie wiem
4. Nie jestem pewna ale chyba kanclerz.
5. Ojcem jest Kostryn jej kochanek.
6.Jedynym świadkiem tej zbrodni jest Grabiec przemieniony przez Goplanę w płaczącą wierzbę.
7. Nie wiem ;]
5 2 5