Odpowiedzi

2009-10-28T15:02:58+01:00
Wiemy że 1cm sześcienny wody ma masę 1g. Opisz jak odmierzyć 20g wody za pomocą menzurki z podziałką.

Skoro 1 cm³ wody=1g
to 20 g będzie zawarte w 20 cm³ wody, które można odmierzyć na menzurce;]


Pomogłem? Podziękuj
7 4 7
2009-10-28T15:04:11+01:00
Aby odmierzyc 20g wody trzeba jej nalac do znacznika oznaczajacego 20cm³.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:23:45+01:00
Trzeba nalać do menzurki 20 cm sześciennych wody
w tym pomoże podziałka
2 2 2