Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:06:18+01:00
Dokumenty opatrzone były pieczęcią, by nikt nie mógł- poza osobą do której kierowany był dokument-czytać treści. wiązało sie to z tajemnicą.. to że była pieczęć pokazywało że est to dokument bardzo ważny i trzeba go szybko dostarczyć.
8 3 8
2010-03-22T17:06:18+01:00
Dokumenty były opieczętowane pieczęcią,żeby jakiś nieprzyjaciel nie przeczytał podobnie było z listami wiadomo było że któs przeczytał gdy odpieczetowano dokument
9 2 9
2010-03-22T17:07:53+01:00
Ponieważ pieczęć określała rangę autora. W dawnych czasach to tak jak podpis. Pieczęć określała wartość dokumentu. Król miał swoją pieczęć i dokumenty które były przez niego podpisywane zaznaczał nią. Jeżeli pieczęć nie była naruszona to oznaczało to, że dokument był nie przeczytany. Mniej więcej taki rodzaj plomby jak teraz mamy w komputerach.
7 3 7