Odpowiedzi

2010-03-22T17:05:30+01:00
Uczciwość, zachowywanie uznanych norm moralnych, rzetelność w ich spełnianiu, prawość; określa zarówno konkretne postępowanie w danych okolicznościach, jak i trwałą cechę charakteru.
22 2 22
2010-03-22T17:07:05+01:00
Uczciwość jest to takie uczucie którym darzymy inną osobę. Nie chcemy jej oszukiwać i mówimy jej prawdę oraz jesteśmy względem tej osoby szczerzy oraz mili. Uczuciem darzymy np. siostrę, brata czy mamę, i nie tylko bo takim uznaniem możemy także cenić dobrą koleżankę /;)/ czy kolegę .

;)
22 4 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:15:36+01:00

Człowiek uczciwy to człowiek prawdomówny, nie akceptujący oszukiwania ludzi, godny zaufania.

Uczciwość jest jedną z najbardziej cenionych wartości.
______
regułka, z której możesz coś jeszcze wykombinować ;p.

Uczciwość to zachowywanie uznanych norm moralnych, rzetelność w ich spełnianiu, prawość; określa zarówno konkretne postępowanie w danych okolicznościach, jak i trwałą cechę charakteru.

_______
(; coś takiego.
30 4 30