Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:10:12+01:00
Jest to lektura poruszajaca problemy poniewaz mowi o chlopcu ktory byl zagubiony w sobie i nie wiedzial co sie znim tak naprawde dzieje
-byl samotny
-szukal przyjaciol
-nie mial komu zaufac
-wedrowal po swiecie
-kochal swoja roze!!
nie pamietam dokladnie ale cos takiego...
2010-03-22T17:14:45+01:00
MALEGO chlopca ktory zakochal sie w rozy. dumna pewna siebie piekna roza jest zupelnie inna osoba przy malym ksieciu. nie daje po sobie niczego poznac. ze go kocha- ukrywa to. on wyjezdza -myslac ze jej wogole juz nie zalezy.