Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-28T15:07:34+01:00
13a=1300m2
2m*5dm=2m*0,5m=1m2
Odp. Zasadzona powierzchnia działki wynosi 1m2.




Ps.Tak "2" to oznacza kwadratowe
2009-10-28T15:08:30+01:00
1a - 10m x 10 m
1a - 100m²
13a - 1300m²

1m - 10 dm
0,5m- 5 dm

P = 0,5m * 2m
p = 1 m²

Została zasadzona powierzchnia 1m², czyli 1/1300 część działki, (ok. 0,077%).
  • Użytkownik Zadane
2009-10-28T15:27:25+01:00
13a = 1300m(kwadratowych)
5dm = 0,5m

2m x 0,5m = 1m(kwadrat.)