Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-22T17:12:54+01:00
40 dag -x
100 dag--15,40

x=40*15,40/100=6,16 zł <----- tyle zapłaciła za ser


16dag---x
100 dag-- 12,50
x=12,5*16/100=2 zl <--- tyle zapłaciła za cukierki

1,75 zł *2=3zl <---- tyle zapłaciła za 2 chleby

35 dag---x
100 dag----16 zl

x=35*16/100=5,6 zl <--- tle zapłaciła za wędlinę.

czyli razem zapłaciła;

6,16 zł+2zl+3zl+5,6 zl=16,76

czyli zostalo jej reszty ; 20-16,76=3,24 zl
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:20:29+01:00
15,40 razy 0,40=6,16
12,50 razy 0,16=2
2razy1,75=4,50
16razy0,35=5,60
20-6,16-2-4,50-5,60=1,74

odp otrzymała1,74 reszty
4 3 4