Tłumaczenie z Niemieckiego na Polski

26. Wo können wir Bücher bekommen?
27. Welche Rolle spielen die Bücher bekommen?
28. Können die elektronischen Bücher oder das Internet die Bücher verdrängen?
29. Viele Schüler lesen kaum Lektüren, weil sie die Verfilmungen bevorzugen. Wie findest du das?
30. Welche Bücher liest du am liebsten und warum?
31. Welche Vorteile hat das Fernsehen?
32. Welche Nachteile hat das Fernsehen?
33. Wie oft Siehst du fern?
34. Welche Programme siehst du am liebsten und warum?
35. Macht das Fernsehen dumm? Wie ist deine Meinung?
36. Warum hängen wir so oft Bilder an unsere Wände?
37. Wie findest du die moderne oder abstrakte Malerei?
38. Wo kann man Bilder bewundern?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:15:54+01:00
26. gdzie możemy dostać książki?
27. Jak naśladować główną rolę z książki?
28.Co jest lepsze książki czy internet ?
29. Mało uczniów czyta lektury, ponieważ oni faworyzują ekranizacje tych lektur. Jak to zmienić?
30.Jakie czytasz książki i dlaczego?
31.Jakie zalety ma telewizja?
32.Jakie wady ma telewizja?
33. Jak widzisz z daleka?
34. Jakie oglądasz programy i dlaczego??
35.Telewizja psuje człowieka? Jakie jest twoje zdanie?
36.dlaczego wieszamy obrazy na naszych ścianach?
37.Jak znajdziesz ciekawy obraz?
8. Gdzie człowiek może podziwiać obrazy?
2 3 2
2010-03-22T17:48:18+01:00
Gdzie możemy otrzymać książki?
Która rolę grają w książki grają otrzymają?
Czy elektroniczne książki mogą lub internet książki wypierają?
Wielu uczniów czytają ledwie czytań, ponieważ oni faworyzują ekranizacje. Jak znajdujesz to?
Dlaczego, które książki czytasz najchętniej i?
Które zalety telewizja ma?
Które wady telewizja ma?
Jak często Oglądasz telewizję?
Dlaczego, które programy widzisz najchętniej i?
Czy telewizja robi głupio? Jak jest twoje zdanie?
Dlaczego wisimy tak często obrazów na nasze ściany?
Jak znajdujesz nowoczesne, czy oderwane malarstwo?
Gdzie można podziwiać obrazy?
1 5 1