Odpowiedzi

2010-03-22T17:14:22+01:00
Sosna->kornik->dzięcioł->kuna leśna
ziemniak->stonka->bażant->lis
trawa->antylopa->lew
ziarna->mysz->kot
plankton->małże->szop pracz->kojot->wilk
fitoplankton->sardynka->foka->rekin
liście kapusty->bielinek kapustnik->pająk->drozd->kuna
fitoplankton->ukleja->jazgarz->okoń->szczupak
trawa->zając->lis->rosomak->niedźwiedź
fitoplankton->zooplankton->larwa ważki->okoń->zimorodek
nektar->pszczoła->żołna->łasica->sowa
trawa->pasikonik->dudek->kuna->sowa
2010-03-22T17:22:12+01:00
Jarzębina - wiewiórka - lis
orzechy - wiewiórka - łasica
liść - larwa owada - mrówka - dzięcioł
szczątki liści - dżdżownica - kret - sowa
żyto - mysz polna - myszołów
liście dębu - gąsienica zwójki dębóweczki - sikorka - krogulec
liście traw - mszyce - biedronka - czajka - jastrząb
ziemniak - stonka - bażant
sałata - ślimak - bocian
szczątki liści kapusty - bielinek kapustnik - pająk - drozd - ryjówka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:32:48+01:00
Ziemniak—stonka—bażant—lis
kora-kornik-dzięcioł-jastrząb :)
zarotka --- lemingi --- pardwa górska --- suseł --- kruk --- gronostaj --- sowa śnieŻna --- pieściec --- wilk --- niedźwiedź polarny

szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak --- jastrząb --- lis --- ryś

sosna-wiewiórka-Żbik-wilk

sosna-kornik-dzięcioł-kuna leśna

poziomka-sarna-lis

poziomka-gąsienica-Żaba

poziomka-ślimak-Żaba
róża - mszyca - biedronka
zboże - mysz - lis
liście ziemniaka - stonka - bażant - lis
liście drzew - mszyca - biedronka - pająk - strzyżyk
zboże - świnia - człowiek
orzeszki - wiewiórki - kuna
szczątki liści kapusty - bielinek kapustnik - pająk - drozd - ryjówka - kuna - lis
poziomka - gąsienica - Żaba
owoce leśne - dzik - człowiek
jęczmień - wróbel - jastrząb
dasz naj?

:)
1 5 1