Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-22T17:10:37+01:00
2010-03-22T17:12:47+01:00
Trudno jest jednak określić kiedy człowiek zanurzył się pod wodę po raz pierwszy, Za najstarszy dokument traktujący o zejściu człowieka pod wodę uważa się asyryjską płaskorzeźbę z 885 roku p.n.e. przedstawiającą mężczyznę uzbrojonego w coś podobnego do kuszy i oddychającego z czegoś, co dziś nazwalibyśmy butlą nurkową. W 332 r.p.n.e. grecki filozof Arystoteles opisywał dzwon nurkowy używany przez Aleksandra Wielkiego w czasie oblężenia Tyru. Wynalazł 1834roku.
1 1 1
2010-03-22T17:17:26+01:00
Przeczytałam, że dokładna data nie jest określona, ale jest podane, że w XVII w.
1 1 1